تاریخ انتشار: یکشنبه 1402/02/03 - 12:31
کد خبر: 467857

پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی کنند/ آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد

پرسپولیسی ها با این کار باید ساپینتو را عصبی کنند/ آمار استقلال به ضرر این تیم خواهد شد

بازیکن سابق پرسپولیس می گوید این تیم در صورت پیروزی در دربی تا قهرمانی در لیگ برتر هم پیش خواهد رفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از همشهری آنلاین، محمود شافعی  درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس بازی فوق‌العاده‌ تاکتیکی برابر مس در کرمان به نمایش گذاشت و هماهنگی خوبی در خطوط دفاع و هافبک وجود داشت. از طرفی دیگر عملکرد علیرضا بیرانوند به بازیکنان پرسپولیس اطمینان خاطر داده بود تا با اعتماد به نفس بالاتری در زمین حریف بازی کنند. این موارد نشان می‌دهد که بازیکنان از لحاظ سازماندهی به بلوغ تاکتیکی مناسبی در انتهای فصل دست یافته‌اند و برنامه‌های فنی تیم را به خوبی در زمین پیاده می‌کنند.

وی در مورد نتیجه دیدار استقلال و هوادار عنوان کرد: از بابت نتیجه در این دیدار شرایطی وجود داشت که اصلاً منطق فوتبالی در آن دیده نمی‌شد و یک مقدار شبهه‌برانگیز بود. در حالی که بازیکنان هوادار مقابل پرسپولیس بازی بسیار خوبی انجام دادند و موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، اما مقابل استقلال ۵ درصد بازی خودشان را نکردند. به طور مثال در گل‌های سوم و چهارم استقلال، خط دفاعی تیم هوادار هیچ تلاشی برای گرفتن توپ انجام نمی‌داد و مثل این بود که بازیکنان در مسابقات محلات بازی می‌کنند. در این روزها آنقدر شرایط فنی بازیکنان پرسپولیس خوب است که نباید به این مسائل توجه داشته باشند و تمام تمرکز خودشان را برای ارائه بازی خوب در بازی‌های آینده بگذارند تا در نهایت، پایان فصل قهرمان لیگ برتر شوند.

*امیدوارم هواداران دربی تماشایی را شاهد باشند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار دربی صدم تصریح کرد: دیدار دربی اصلاً هیچ ارتباطی به بازی‌های قبلی و مسابقات لیگ برتر ندارد و نتایج هفته و ماه گذشته دو تیم در روند و جریان بازی دربی نخواهد داشت، چون این پیکار شرایط خاص خودش را دارد. البته فارغ از هر نتیجه با توجه به اینکه پرسپولیس فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد امیدوارم هواداران دربی تماشایی را شاهد باشند.

وی درباره اینکه استقلال در ۱۰ هفته مسابقات لیگ برتر موفق شده ۹ پیروزی به دست آورد، تاکید کرد: این آمار و رکورد خوب برای تیم فوتبال استقلال از نظر فنی کار را برای این تیم سخت‌تر می‌کند. چون بازیکنان به خاطر کسب این تعداد پیروزی در بازی‌های اخیر خود، غرور کاذبی دارند که این مسئله کاملاً به ضرر استقلال در دربی خواهد شد. ضمناً باید پرسپولیس ابتدا گل بزند تا استرس آن‌ها بیشتر شود، چون سرمربی استقلال بسیار عصبی است و با گل خوردن اضطراب را به بازیکنان داخل زمین انتقال خواهد داد.

*پرسپولیس فقط باید برای خودش بازی کند

شافعی در مورد اینکه پرسپولیس باید ۲ فوروارد بازی کند، یادآوری کرد: با توجه به اینکه پرسپولیس در رقابت‌های اخیرش بازی‌های بسیار زیبایی را ارائه می‌دهد، اگر گل‌محمدی بتواند در دربی هم با ۲ فوروارد بازی کند با روند تهاجمی تیم برتر زمین خواهد بود. پرسپولیس سالیان سال است که فوتبال تهاجمی را در دستور خودش دارد و بر همین اساس می‌تواند با ترکیب تهاجمی دربی را با پیروزی تمام کند. یحیی گل‌محمدی باید از قالب تدافعی و محتاطانه در دیدار دربی خارج شود.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پرسپولیس چند درصد برای قهرمانی شانس دارد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید در دربی پیروز شود تا قهرمان لیگ برتر شود، چون بعد از بُرد پرسپولیس در دربی، تیم فوتبال سپاهان اصفهان استرس خواهد داشت و در ۴ بازی باقی مانده امتیاز از دست خواهد داد. پرسپولیس فقط باید برای خودش بازی کند و کاری به نتایج سپاهان و استقلال نداشته باشد تا بتواند قهرمان لیگ شود. 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
جدول لیگ برتر/ تداوم صدرنشینی استقلال
تداوم تساوی های بدون گل/ توقف پرسپولیس مقابل سپاهان
تساوی بدون گل دو تیم استقلال و تراکتور
ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی؛ فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
افتتاح نخستین دانشکده علوم خانواده ایران
زارع‌پور: به زودی سایتی برای نمایش سرعت اینترنت اپراتورها رونمایی می‌شود
سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملو از کودک بود
اصابت موشک‌های حزب‌الله به ۲ سازه در شمال فلسطین اشغالی
۹۰ درصد مردم غزه زیر خط فقر قرار گرفتند
میانگین مالیات طلافروشان کمتر از کارمندان شد
کاهش نرخ تورم چرا هنوز به نقطه مورد انتظار دولت نرسیده است؟
تجمع دانشگاهیان در حمایت از دانشجویان آمریکا و اروپا
فریب مردم با درج "بدون کلسترول" روی روغن‌های نباتی
بررسی آخرین وضعیت ایجاد حساب واحد خزانه توسط دستگاه‌ها در کمیسیون اصل نود
دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر معظم انقلاب +عکس
ثبت دانشکده تاریخی «سه‌گوش» اهواز به نام دانشگاه
بازداشت حداقل ۱۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آمریکا
برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های دشمن برای نابود کردن خانواده‌هاست
آماده‌باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید
استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top